petek, 29. julij 2011

Bella

Danes je čas, da predstaviva drugo najstarejšo članico najine pasje družinice - Bello, psičko pasme beagle.

 Nekaj značilnosti omenjene pasme:
  • Zelo radi bežijo. Tudi ograjen vrt jim ne predstavlja ovire, gre le za nov izziv, kjer je treba skovati načrt za pobeg. Slišala sva tudi že za beagle, ki so pod ograjo skopali 2m globok rov.
  • So blazno požrešni.
  • Ne hodijo radi ob človeku, saj jim večja oddaljenost predstavlja občutek svobode.
  • Bili naj bi ena najbolj zdravih pasem na svetu, edini problem predstavlja le vnetje ušes.
  • Ob razdražljivem vonju zaidejo v svoj svet in postanejo "gluhi" za vse lastnikove klice. Za mladiče je značilno, da se lahko med iskanjem vira vonja izgubijo in ne najdejo poti nazaj.


    Moja psička ni standardna predstavnica svoje pasme. Prihaja iz legla dveh zelo lepih predstavnikov, a je kljub temu 10cm višja od povprečja moškega beagla. In (hvala bogu) NE laja, kot je za pasmo značilno.Večinoma se oglaša le med lovljenjem zajca ali druge živali, gre pa za zelo nadležen opozorilni piskajoč zvok, češ "lovim zajca, glej me, lovim zajca". Sicer je zaradi svojega zaobljenega trebuščka lovilno nesposobna, a slovi po svojih veščinah za jedilno mizo. Prav zaradi tega se zadnje leto spopadamo s prekomerno telesno težo in strogo dieto.


     Bella je prišla v družino kot darilo za mojo mlajšo sestro, kar je ena velika NAPAKA!!! Slednje sva in verjamem, da bova še naprej v prihodnosti, velikokrat ponovila. Kupovanje domače živali otroku prinaša veliko odgovornost, hkrati pa morajo biti starši pripravljeni, da jim bo oskrba za živeče darilo padla na pleča, ko se je otrok naveliča.
    Ker sem velik ljubitelj psov je skrb za Bello pristala v mojih rokah. Sestrici je bila Bella zanimiva za igro, a ko je bilo potrebno počistiti kakec, je pozabila na vse obljubljeno. Zadeve najprej nisem resno jemal, psa sem naučil nekaj osnovnih ukazov, a se z njo nisem ukvarjal, ker pač ni bila moja.


    Danes je zadeva drugačna. Bella se je prelevila v ubogljivega beagla. Brez slabe vesti lahko trdim, da spada med bolj pridne predstavnike svoje vrste v naši okolici, s čimer me pohvali ogromno mimoidočih poznavalcev slabosti te lovske pasme. Kljub vsemu je še vedno trmasta, rada testira tudi moje živce in si skuša priboriti kakšno pravico več.
    A nič zato! Drugačne je ne bi hotel. Kdo pa hoče psa, ki je vedno priden? To bi bilo prelahko - vsaj v moji knjigi.

    2 komentarja:

    Alenka pravi ...

    Bella je prav zares posebna psička. Priraste k srcu in te s svojo požrešnostjo prav navdihuje za delo. Želim ji še ogromno čudovitih pasjih dni.

    Unknown pravi ...

    Totalno res. Moja Belča bi salte delala, če bi ji kdo pokazu kak. Za pribloške vse... :D

    Priljubljene objave: