četrtek, 15. avgust 2013

Dopustnik Charlie

Draga moja družina,

na počitnicah se imam zelo lepo. Karo, Twixa, Bello in Tio sem sicer spoznal že prejšnjič, a tokrat so se mi pridružili tudi novi kosmati prijatelji. Veliko zavezništvo sem zgradil z igrivim boksarjem Snoopom, lajal s skodranim Murčijem ter se igral s poskočnim Molinom. Dona nam je spekla okusne korenčkove, pasje muffine, ponoči pa sem se stisnil na posteljo, k Marku v objem. Uf, je ura že štiri? Ob tem času me peljejo na dooooolgi sprehod po Savskem nasipu. Super se imam, pridite kakšen dan pozneje ;)

Vaš dopustnik, Charlie

Veliko se crkljam!
Mmm ... čakam na svoj muffin
Da dobimo piškot, moramo biti zelo pridni.
Moja najmanjša in najstarejša prijateljica Tia
Ku-kuc
Moja prijatelja Muri in Snoopy
Snoopy mi je pokazal, da se velikih psov ne rabim bati.
Skupaj smo raziskovali po okolici

Ni komentarjev:

Priljubljene objave: