sreda, 21. marec 2012

Twix še vedno na voljo

Moje ime je Twix in sem najmlajši v Karinem leglu. V nedeljo bom star 9 tednov, sem večkrat razglisten, cepljen proti kužnim boleznim in čipiran. Vsi moji bratci že imajo nove lastnike, zato si želim čimprej najti nekoga, ki bo navdušeno ploskal mojim vragolijam.

Sem Jack Russell z dušo in telesom. Hudo navihana zverinica, ki išče tako človeško kot tudi pasjo pozornost. Želim si topel dom pri živaloljubcih, ki me bodo razvajali, vozili na dolge sprehode, v pasjo šolo in se igrali z mano. Ker sem majhna jackovska bomba, potrebujem lastnika, ki ima izkušnje s psmi, ali še boljše z mojo pasmo, tako da me bodo vzgajali v zdravem duhu, me odučili dominantnosti, teritorialnosti in vseh drugih tegob alfa samcev, ki se lahko pojavijo v času mojega odraščanja. Sem pravi komad, bi me imel?

Več informacij:
Dona - 041 328 171
popasjeblog@gmail.com



Ni komentarjev:

Priljubljene objave: