ponedeljek, 2. januar 2012

Karin naraščaj

Letos sem pravočasno pisala Božičku in uresničil je željo vseh mojih najdražjih PoPasjecev. Ultrazvok je razkril majhna srčeca, ki bijejo v mojem, vedno večjem trebuščku. Veterinar pravi, da bodo štirje, mogoče celo pet. Ne vem, pot je še dolga.

Breja sem 5 tednov in se počutim odlično. Vsi me masirajo po trebuščku in se z njim pogovarjajo. Prav smešni so. Postala sem požrešna, na sprehodih sem še vedno aktivna, a vseeno se raje skrijem pod toplo odejo in v miru počivam. Z drugimi kužki se ne igram več, raje se stisnem k Tii in Belli.

How How, Kara


"Ajam ajam"
Naš mali Karec
"Masiraj me po bušiju"
Ponosna bodoča mami
"Moj vampek"

3 komentarji:

Špela. pravi ...

O kak lepo :))) Čestitam mamici in očku :D

Imena so že zbrana? :)

Unknown pravi ...

Imena za fantke bodo: Pončo, Porky in Turbo.
Za punce pa: Beba, Špela in Dona.

:P :P ;P

Donch pravi ...

Špela, Kara se ti zahvaljuje za čestitke ;)

Marko, sanjaj! Nobenga Porkyja, Špele in Done ne bo :))))

Priljubljene objave: